torsdag 9. juli 2009

Dagens innkjøp :)


I dag har jeg vært på en liten bytur sammen med en kamerat. Det høljet ned, men det gjorde det bare ekstra koselig å drikke kakao på kafè med dempet belysning, mens vi kikket på regnet gjennom vinduet. Fikk kjøpt litt i dag også, noe som ikke var særlig overraskende. Det som derimot VAR overraskende, var at de fleste innkjøpene var temmelig fornuftige. Og det er jo ikke dårlig :) Toast jernet vårt gikk i stykker forrige uke, så fikk kjøpt nytt i dag. I tillegg kjøpte jeg diverse kjøkkenredskaper og vaffel jern. Det var salg på Norli, så jeg endte også opp med 3 interiørbøker for 220 kr. 80 kr for hver, da er det en fryd å handle :) Så nå skal jeg krype opp i sofaen og kose meg. Gulvvask får vente til i morgen ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar