tirsdag 7. juli 2009

Nydelige elefantbokser!















I dag kunne jeg virkelig ønske at jeg var en stor te-drikker. Etter litt surfing på nettet fant jeg disse nydelige boksene som inneholder te-poser. Jeg elsker elefanter, og alt som er litt eksotisk når det gjelder både interiør og reiser. Har funnet ut at jeg kanskje må kjøpe et par av dem, selv om jeg ikke er så veldig glad i te. De hadde gjort seg som oppbevaringsbokser på kjøkkenbenken, og fargene var jo helt fantastiske :)



Til dere som faktisk er glad i te, kan jeg opplyse om at Williamson Tea har solgt te siden 1869, og er medlem i the Tea Council og the Ethical Tea Partnership.


Denne typen har vunnet en tre stjerners pris for sin utsøkte smak.


Se http://www.williamsontea.com/ for mer informasjon om produktet.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar