lørdag 15. august 2009

De gode gamle :)

Jeg må bare få sagt det: Ingen musikere kan måle seg med de gode, gamle som har vært i gamet lenge. Blir på så godt humør av å se musikere som har levd mesteparten av livet i rampelyset, og som fremdeles stråler av glede når de står på scenen. Kvalitetsmusikk på sitt beste! Vil gjerne dele noen godbiter som jeg selv aldri blir lei av.



Tenk å få møtt denne gjengen når alle fremdeles var i live!





Waylon Jennings hadde virkelig sjarm. Han ser ut som en skikkelig god mann med glimt i øyet :)





Men den største favoritten er og blir John Fogerty! Blir alltid på godt humør av musikken hans, og det tok ikke lang tid før samboer også fikk helt dilla. Nå stikker han stadig vekk av med Fogerty CD-ene mine for å spille dem i bilen på jobb.

Fogerty har vært en helt i flere år, jeg fikk øynene opp for ham når pappa kjørte meg og broren min til skolen i den gamle Caravellen med John Fogerty på fullt volum :)


Oppdaget forresten til min store skuffelse, at Fogerty spilte i Roma bare noen dager før vi dro ned dit. Har vært på konsert med ham for noen år siden, men han er absolutt verdt å se flere ganger.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar