mandag 10. august 2009

Romas sjarmerende bygninger














Er ikke bygninger som disse utrolig facinerende? De slitte overflatene oser av sjarm og historie. Jeg blir så utrolig facinert når jeg går gjennom trange smug og gater med slike gamle bygninger på hver side. Disse bildene tok jeg på vår ferie i Roma.
Det nederste bildet er fra piazza Navona som jeg forelsket meg helt i. Der satt vi på kvelden og nøt deilig italiensk mat og musikk framført av dyktige gatemusikanter. Så på månen og de mange bildekunstnerne som stilte ut verkene sine til salgs. Hvilket herlig liv!

3 kommentarer:

  1. Hei og takk for kommentar:) Nei er ikke ofte jeg heller kommer over blogger som skrives av noen på min alder!
    Fin blogg du har forresten!:)
    Hilsen Jeanette

    SvarSlett
  2. Hei, kjempe kjekt om du vil legge deg til! :)
    Nydelige bilder her inne hos deg, flott blogg! :)

    SvarSlett
  3. Tusen takk for koselig hilsen på bloggen min :D
    Nå drømte jeg meg nettopp helt bort i de vakre Roma-bildene dine og nå skal jeg kikke litt til hos deg :)

    Klem

    SvarSlett