søndag 9. august 2009

Vakre soverom :)


Disse soverommene tror jeg det hadde vært en fryd å våkne opp i, selv for et B-menneske som meg ;)

Må si at internett er en fantastisk oppfinnelse, men også en liten forbannelse. Med sååå mange fine inspirasjonsbilder som frister oss stakkars interiørfrelste er det meeeget vanskelig å bestemme seg for hva man selv vil ha.
Jeg har alltid sagt at jeg ønsker meg et lite, koselig hus. Men kanskje blir jeg nødt til å investere i et stort et likevel, med hundrevis av soverom som hver har sin egen stil.
Ah, for en drøm for et bankende, interiør elskende hjerte :)
































1 kommentar:

  1. Så hyggelig! Ser på interiørbildene at vi har litt samme smak/stil, så legger meg som følger hos deg også:-)

    Wenche/Mandarin Chic

    SvarSlett