fredag 4. september 2009

Kokebøker på ønskelista :)

"Venner til middag" av Nina Cappelen. En kokebok som har høstet mye ros. Boken er beregnet for oss som kanskje blit litt nervøse av å skulle invitere folk på middag. Inneholder 70 oppskrifter på blant annet småretter som tapas, middagsmat, sauser, tilbehør og desserter. Cappelen skriver på et lett språk som får det til å høres enkelt ut å ha middagsgjester.





"Fast Food" av Gordon Ramsay. Enten liker du Chef Ramsay eller så kan du ikke fordra ham ;) Jeg digger ham! I denne boken beviser han at sunn, god mat ikke trenger å ta lang tid å lage. Over 100 oppskrifter fra hele verden, som for eksempel Mexico, India og Thailand.
Jeg må innrømme at jeg ikke er typen til å stå på kjøkkenet og svette over grytene i flere timer. Likevel vil jeg kunne lage sunne og spennende middager, som jeg kan imponere både meg selv, kjæresten, venner og familie med. Mon tro om ikke disse bøkene hadde vært en god investering?




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar