torsdag 29. oktober 2009

Høstkos :)





Jeg har tatt meg noen feriedager denne uka, som jeg hadde til overs. Planen var å spare resten av ferien for å reise på en liten tur med min kjære, men det tillater ikke økonomien akkurat nå. Men må inrømme at det er deilig å våkne av lyden av regn om morgenen, og vite at jeg ikke trenger å stå opp for å dra på jobb :)
Så jeg koser meg inne med dyne, tente lys, interiørblad og interiørblogger.
Er veldig fornøyd med siste utgave av Maison interiør, elsker artikler med farger og interiør inspirert av østen. Akkurat etter min smak :)
Har akkurat begynt å abonnere på Bolig Pluss nå, men ved en feiltagelse har det første nummeret blitt sendt til mine foreldres adresse (noe mamma var meeeget lykkelig for, da hun fikk mulighet til å lese det først, hehe). Så det må jeg snart få hentet så jeg har litt mer inspirasjon i høstmørket.
Ellers har vi fremdeles ikke fått oss hus. Etter en stor skuffelse etter tapt budrunde på drømmehuset forrige uke, har jeg nesten begynt å miste håpet. Lite hus i den prisklassen vi ønsker... Og jeg som håpte vi kunne feire jul i nytt hus i år! Men vi får bare smøre oss med tålmodighet. Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves :)

2 kommentarer:

  1. Mange fine artikler i den siste utgaven av Maison, ja! Kos deg med fri, er misunnelig...

    Wenche

    SvarSlett
  2. Så bra du fant meg for da fant jeg deg.. Blir så gla når jg finner andre bloggs med samme type stil som meg.. Yeey.. ;D Kjempe kos at du vil følge meg!! takk takk!! ;)

    SvarSlett