onsdag 25. november 2009

Interiørjulegave under 100 lappen

Jeg har blitt utfordret av Wenche hos Mandarin Chic. Utfordringen stammer fra bloggen Et glimt av M, og går ut på å finne tre interiørgaver til under 100 kroner, og vise dem frem på bloggen.

Her er mine 3 gavetips:


Søt magnet fra Nettpynt. Kr 55.




Rosa skål fra Lune Hjem. Koster 49 kr pr stykk, og kommer også i hvit, beige og mørk lilla.
Putetrekk fra Jotex. Kr 79,-


Håper dette var greie tips, kjempegøy med utfordring:) Den skal egentlig sendes videre til 3 blogger, men siden jeg fremdeles er ganske ny her har jeg litt problemer med å finne noen som allerede ikke har fått den. Derfor lar jeg utfordingen stå fritt, og håper at noen kikker innom og vil ta den :)
......................................................................................................
Klipp teksten inn på din blogg:
"Finn tre interiørgaver på nett under 100 kr.
Kall innlegget for "Interiørjulegave under 100 lappen.
Vis bilder på bloggen, og gi utfordringen videre til tre bloggevenninner. Tips M om innlegget ditt, så samler vi forskjellige julegavetips på Et glimt av M bloggen.Og link til den som ga deg utfordringen!"







1 kommentar:

  1. Hei snupp!
    Så herlige ting du har funnet, jeg kunne tenkt meg alt sammans! Håper du vil følge meg også:)
    Klem, M

    SvarSlett