onsdag 11. november 2009

Tirsdag kveld i vår stue :)

Tirsdagskveldene hjemme hos oss er herlige. Da koser jeg og min kjære oss med god mat og de nyeste seriene som er blitt lastet ned. I dag var det taco som sto på menyen, kjempegodt :)
Nå har mannen lagt seg og jeg sitter alene med tente stearinlys og koser meg med å snoke på diverse interiørblogger. Har lagt på ny duk, som faktisk er kjøpt på Nille. Nydelig farge synes jeg, og den passa perfekt med de lilla putetrekkene jeg har kjøpt på Jysk for en stund siden.










Duken er litt krøllete, men jeg er for slapp til å orke å gjøre noe med det i kveld ;) Ledningene på gulvet må dere også se bort ifra, de hører til mannens høyst nødvendige surroundanlegg ;)
Ikke gidder jeg å finne en løsning for å gjemme de enda heller, siden vi forhåpentligvis snart finner oss et hus og flytter fra denne leiligheten.



Rosa, lilla og eksotiske dyr. Det er meg i et nøtteskall det ;)
Jeg liker spesielt godt å kjøpe gjenstander og pynt fra reiser vi har vært på. Både fordi det er morsomt å ikke ha helt likt til "alle andre", og fordi de bringer tilbake gode ferieminner.
Ha en fin høstkveld :)
-Ida




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar