onsdag 18. november 2009

Vi har kjøpt hus!


(Bilde hentet herfra)


Jeg er sååå glad! Etter lang tid med leting, kan vi endelig kalle oss huseiere!
Et koselig lite sørlandshus med overraskende god plass inni og en nydelig utsikt mot vannet vil snart bli vårt nye bosted. Kanskje vi til og med kan overta så raskt som 15. desember, så da kommer kanskje min store drøm om å kunne pynte til jul i nytt hus i oppfyllelse.

Vi var på visning på mandag, og i går fikk vi beskjed om at de godtok budet vårt.

Jeg er veldig glad, men samtidig tror jeg ikke at det har gått heeeelt opp for meg enda.

Da jeg satte meg ved PC`n i dag tastet jeg automatisk inn finn.no i søkefeltet, og måtte le litt av meg selv. Er blitt litt av en vane det der, å desperat sjekke finn.no etter hus til salgs, flere ganger om dagen ;) Den tiden er over nå, og vi er veldig, veldig fornøyde :)

1 kommentar:

  1. Gratulerer med nytt hus!!! Får vi se noen bilder snart?? hehe .Og takk for kommentar på bloggen min!
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett