tirsdag 8. desember 2009

Pakking og fine baderomsbilder :)

I dag er det bare en uke til vi overtar huset, og jeg vil vente med å vise bilder til da. Men så kommer det nok en del før/etter bilder etterhvert, så bare vær litt tålmodig med meg. Jeg har begynt å pakke litt i dag, og leiligheten er et eneste stort kaos.
Naturligvis har jeg heller ikke noen juledekorasjoner eller julepynt å vise fram, da jeg har mye annet å tenke på. Men når jeg ser hvor koselig julestemning det er rundt i de andre bloggernes hjem, må jeg innrømme at det klør i fingrene etter å sette i gang. Forhåpentligvis kommer vi tidsnok inn i huset til at jeg kan få pynta litt med den nye julepynten jeg har kjøpt i år :)



I mangel på bilder fra mitt egen hjem, viser jeg heller frem noen bilder jeg har liggende i inspirasjonsmappen min for baderom. Litt forskjellige stiler, men det finnes jo så mye fint! Dessverre er ikke badene i huset vårt like spektakulære, men jeg tror vi kommer til å trives likevel :)


Nydelige turkise bad, skikkelig beroligende farge.

Legg merke til det fine speilet.







Synes det er så stilig med denne steinblokken.


















Kjempetøff vask, og jeg elsker veggen med steinene.



















Dette er veldig meg ;)




Mange av disse badene har dere sikkert sett før, men det skader da ikke å vise dem likevel :)
Ha en fin kveld :)
Klem fra Ida

1 kommentar:

  1. gratulere med nykjøpt hus! det blir spennende å se huset ditt etterhvert :) ha en strålende førjulsdag!

    SvarSlett