mandag 8. mars 2010

NIB utfordring: Spiseplass

Jeg er ikke engang medlem på NIB, men tenkte å slenge med med på utfordringen likevel. Har ingen drømmer elle forhåpninger om å være en av finalistene, min spisetue er nok altfor ordinær til det. Men er uansett gøy å være med :)


Spisebordet og stolene kjøpte jeg brukt på Finn for noen år siden, de kostet kun 2500 til sammen. Jeg hadde ikke så mange penger å bruke på spisebord på den tiden, så det var en kjempbra pris for meg :)
Speilet på veggen fikk jeg i bursdagsgave av min kjære samboer da vi var i Spania i 2008. Valgte ut både den og en kjempestilig lampe.
Apotekerdisken husker jeg ikke hvor er fra, har hatt den i ca 5 år. Bilderammene er fra Kremmerhuset.


Gardinenene kostet 49 kr per lengde på Skeidar og løperen er fra Bohus.



Vebjørn Sand-bildet er også fra Bohus, og lysestakene fra Perfect Home har jeg også hatt i mange år. Blomster er fra min samboers mor og bestemor :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar