mandag 8. mars 2010

Samboers siste nettkupp

Her i huset er det nok ikke bare jeg som handler som en gal på nettet. I løpet av de siste ukene har det støtt og stadig dukket opp flere esker fra netthandelen.no her i huset.
Denne kom for en stund siden, en globusbar som min kjære hadde vunnet budrunden på.

Den er ikke akkurat av den dyreste og beste kvaliteten, men man kan da ikke forvente annet når man kun betaler 250 kr for den.
Faktisk synes jeg den ser mye bedre ut i virkeligheten enn på bildene, den ser så gul ut her.



Den har fått plass ved veggen mellom spiseplassen og sofaen, i hvert fall inntil videre.
Samboeren er kjempefornøyd og jeg synes ikke den er så ille jeg heller. Selv om jeg en gang vil ha en ordentlig gammel stor globus, med historie, som kan pynte opp stua vår.
Denne får duge inntil videre, vi er jo ikke akkurat rikmannsfolk ;)

Dette er bilder fra bunnen av globusen.....



....og fra toppen når du har lukket opp lokket....
Skulle jeg kjøpt en selv, ville jeg nok heller betalt noen lapper ekstra for å få en litt mer eksklusiv utgave, men min stakkars kjære må da få littegranne å si i huset, han også... ;) Sånn av og til iallefall ;)
Vi fikk iallefall mange kommentarer på den da vi hadde innflyttningsfest for noen uker siden. Folk syntes den var stilig og lurte på hvor den var kjøpt.
Jeg synes det er litt koselig å kunne ha en globus å se på i hverdagen, så man kan drømme seg bort til neste ferietur. Vi er jo veldig glad i å reise, så denne globusen i stua får stå og gjenspeile det :)
I kveld er jeg hjemme alene, så nå skal jeg krype under pleddet i sofa`n med brus og sjokolade (ja, det er den månedlige uken...) og se på Unge Mødre på FEM. Koselig med litt alenetid noen ganger :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar