tirsdag 27. april 2010

Medlem av NIB :)

Jippi, nå er jeg stolt medlem av Norske Interiørblogger :)



I dag har jeg fri, og dagen skal brukes til avslapning, trening og tur med hunden som vi skal passe fram til lørdag :) Deilig med sånne dager innimellom.


På mandag var vi på plantasjen, og jeg fikk med meg litt lyng og disse søte blomsterpottene.
Som samboer så fint sa: "De pottene så gamle ut, så det er vel sånne du vil ha". Hehe, gammelt og slitt er jo sjarmerende da :)






Vi venter spent på hva som kommer til å dukke opp i bedene etterhvert. Dette er fra foran huset, ved den bittelille plenen vår.



Det har enda ikke dukket opp noen planter ved trappene opp til inngangspartiet enda, og det er jo det jeg er mest spent på. Foreløpig står det bare to rosebusker der, så vi får smøre oss med tålmodighet :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar