tirsdag 13. april 2010

Shopping og vårfornemmelser :)




På lørdag var jeg og mamma en på en liten jentetur i Lillesand hvor vi koste oss voldsomt. Lillesand er en kjempekoselig liten sørlandsby med mange spennende butikker. Vi spiste god mat og fikk selvfølgelig shoppet litt. Jeg fikk med meg et velkommenskilt i sink, en stilig krakk til å ha ute (på bildet nedenfor), en rusten lysestake som skal få plass på hagebordet etterhvert, og dette nydelige serviset som jeg falt fullstendig for på en bruktbutikk. Det består av seks kuverter, en sukkerskål og fløtemugge. Alt for 150 kr, så det er var jo ikke noe å lure på engang. Mitt beste kjøp på lenge :)

Jeg gleder meg sååå til å kunne servere gjester kaffe i mitt nye servise ute på terassen.
Her er været nydelig, og jeg nekter å tenke på at langtidsvarselet truer med at det vil bli kaldere i slutten av uken. Får bare nyte så lenge vi kan ;)

Siden dette er første vår i vårt nye hus, har vi ingen anelse om hva som kommer til å dukke opp i blomsterbedene, så det blir spennende å finne ut av :)
I mellomtiden har jeg fått pyntet stolen foran inngangsdøra med en litt påskeliljer. To små frosker fra Bohus har også fått lov til å nyte varmen her ute.
Flere bilder kommer etterhvert som utearealet blir pyntet opp litt mer. I dag nyter jeg fridagen, og funderer på om jeg kanskje skal dra en tur på plantasjen for å kikke litt. Jeg skal iallefall gå meg en tur i det fine været.
Ha en fin tirsdag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar