mandag 10. mai 2010

Inspirasjon: Sienna Millers Hjem i London

Jeg synes Sienna Millers gamle hus i London er utrolig inspirerende.
Jeg elsker bordet på dette bildet, og jeg elsker hvordan hun blander det rustikke med det sarte, lyse og feminine.


Jeg elsker også lyktene i taket, de skaper en fin og avslappende stemning.


Huset inneholder 2 soverom og 2 bad, og lå til salgs med en prisantydning på ca 1, 5 millioner dollar.

Og etter en hard dag, kan man slappe av i denne spa avdelingen i kjelleren ;)

2 kommentarer:

  1. Så herlig leilighhet! Har veldig sansen for klesstilen til Sienna Miller også. Takk for koselig hilsen hos meg. Ha en fortsatt fin kveld - flott blogg du har. Hilsen fra Kastanjedamen

    SvarSlett
  2. Heisann! virkelig artig og flott blogg du har ;) jeg har trekkt en vinner i kveld av give away som jeg arrangerte på bloggen min og du ble den heldige vinner ;) Gratulerer! Så hvis du kan sende meg e-mailen din så jeg får en adresse å sende gaven til ;) Hilsen Nina (tindrande auge)

    SvarSlett