søndag 16. mai 2010

Vårt kjøkken..

Legger ved et par bilder av kjøkkenet vårt. Det var bare et år gammelt da vi kjøpte huset, og de fleste som kommer på besøk synes det er noe av det fineste i huset.


Bare synd at ikke jeg er enig =P
Hehe, joda, kjøkkenet er greit nok, det.. Men jeg hadde ikke valgt samme type selv.

Jeg drømmer om et kjøkken som ser mer gammeldags eller klassisk ut, men prøver å dekorer med ting som er i den stilen jeg ønsker, uten å kræsje med den moderne innredningen.


Bildelister blir brukt til å oppbevare kokebøker på. Greit og dekorativt :)




Som bursdagsgaver til oss begge på forskudd, har vi fått kjøkkenbord med fire stoler av mine foreldre. Jeg falt for det med en gang, fordi det er klassisk og passer bra inn med fargene som allerede er på kjøkkenet, både i treverket og fargen.




Med tiden håper jeg å få lurt samboer til å gjøre noe med kjøkkenet, men både han (og de fleste andre, hehe...) mener det er galskap når kjøkkenet er så nytt.
Dere interiørbloggere vet nok hvordan jeg har det, har man først fått for seg noe så er det vanskelig å slå seg til ro uten at det blir gjort.



Så med tiden håper jeg skapene blir malt i en kremfarge, og håndtakene byttes ut med noen gammeldagse og dekorative. Og etterhvert bytte benkeplate, og få inn et nydelig Smeg kjøleskap. DET hadde vært en drøm, det.. :)
Enn så lenge får jeg klare meg med diverse pynteting.
Ha en fin dag i morgen :)
Klem fra meg

1 kommentar:

  1. Skjønner hva du mener. "Sliter" selv med et eikekjøkken jeg helst skulle byttet ut eller fått malt om :D Alle mener jo selvsagt det er galskap, men det er bare ikke min stil så irriterer meg veldig over det kjøkkenet ;)

    SvarSlett