mandag 14. juni 2010

Nydelige Italia

I begynnelsen av april 2007 var jeg en uke i den sjarmerende lille byen Sorrento i Italia. Dette er et vakkert sted som absolutt er verdt et besøk. Vi fikk også oppleve både Amalfikysten, Napoli, Capri og Pompei. I dag er det overskyet her hjemme, og jeg sitter og ser på bilder og ønsker meg tilbake.

















Jeg og min kjære skal ta oss en utenlandstur til høsten, og begge to er enige om at det hadde vært koselig med en tur til Italia. Det er bare noe spesielt med det landet, stemingen osv... I fjor høst var vi i Roma, så denne gangen vil vi prøve en liten by som Sorrento, eller kanskje Venezia?
Halve gleden er jo å drømme, lengte, planlegge og finne billetter :)

1 kommentar:

  1. Flotte bilder :D Kunne godt tenkt meg dit :)
    Folien av House laget jeg selv :) Fant bilde på google når jeg søkte phone stencil,lette egentlig etter bilde av en telefon ;) Tegnet det over på folien og klippet ut.. ble myyye mer arbeid enn forventet ;) men verdt det :D

    SvarSlett