lørdag 5. juni 2010

Nytt familiemedlem :)

For halvannen uke siden hentet vi oss et nytt familiemedlem. Vi har hatt lyst på katt lenge, men kunne ikke ha i den leiligheten vi bodde i før. Men nå som vi har eget hus som vi har kommet i orden i og sommeren har kommet, flyttet denne lille krabaten inn.


Han er litt over 3 mnd gammel, og har fått navnet Rocky. Han er spinnvill, men verdens søteste, og dilter etter oss hele tiden.


Han er veldig leken, noe som går hardt utover den store potteplanten og gardinene mine. Se bare på dette bildet, planten er ikke lenger et vakkert syn, og det er jord over hele gulvet.
Har bestemt meg for ikke å bytte den ut før han har skjønt at å ødelegge mammas planter er absolutt fy-fy, han er allerede blitt myyye flinkere ;)
Er deilig med litt liv i hjemmet igjen. Både jeg og samboer har vokst opp med dyr, så blir veldig tomt og stille uten.



Har også fått hentet gaven jeg vant på bloggen Tindrande Auge. Disse søte, rosa passet kjempefint inn her :) Igjen: Tusen takk :)


Nå skal jeg få i meg noe mat, og så ut og nyte sola. Nyyydelig vær de siste dagene, så det må nytes når man endelig har en fridag fra jobb :)

1 kommentar:

  1. Gratulerer med nytt familiemedlem! Ser det er mange som har fått slike nydelige små nøster:)
    Det er sjarmerende med skøyerstreker, og tiden går så fort, og vips så er de voksne. Vi har en gammel birma på 10 år. Men tussebyger får han fremdeles. Da kommer han gjerne flygende gjennom luften over møblene:)

    Kos deg med den lille, og ha en strålende helg!

    SvarSlett