fredag 18. juni 2010

Regn, sol, regn, sol...

Jeg har handlet litt planter i dag. Samboer har vært på reisejobb i 2 uker, og kommer hjem i morgen, så jeg har tenkt å overraske han litt. Jeg har fått plantet i bedet vi laget før han dro, skrudd sammen de fine, nye, hvite tremøblene, ryddet litt på utsiden, pyntet og plantet i potter.


I dag er været veldig skiftende, med sol og regn om hverandre. Men fikk iallefall hengt opp denne nydelige potten før det begynte å regne igjen. Så den for noen uker siden, og klarte bare ikke å glemme den. Så i dag var det ut for å shoppe ;)





Denne kassen har fått litt eføy i seg (ikke ordentlig plantet ennå). Synes den også var så sjarmerende, så den måtte med :)



Kommer tilbake med flere utebilder når været er bedre, men får i mellomtiden vise hvordan stuen ser ut akkurat nå. Vært på Indiska og kjøpt puter, fine og fargerike nå på sommeren :)


Dere får ha en fin junidag, håper været er bedre hos dere andre i dag :)

2 kommentarer:

  1. Tusen takk, kjære venn, det er mye trøst i gode ord!
    Nå som jeg opplever lykke og kjærlighet, er det ekstra sårt å ikke kunne dele med min kjæreste og næreste venninne......
    Ha en fiiiin søndagsettermiddag, stor klem, M
    Ps...fint innlegg!

    SvarSlett
  2. Du hadde så fine potter til uteblomstene dine!

    SvarSlett