onsdag 14. juli 2010

Bilder fra utsiden :)

I mangel på godt vær, poster jeg disse bildene som jeg tok for noen uker siden da solen varmet oss godt. Jeg begynner 2 ukers ferie til lørdag, så da håper jeg solen skinner som da disse bildene ble tatt :)


Vi har mange nivåer på eiendommen, dette er utsikten fra det ene. Koselig å sitte her med gode venner, eller bare sin kjære mens man ser på båtlivet på elva :)


Uthuset som skal gjøres om til et lite festlokale (er faktisk større inni enn det ser ut fra utsiden).
Kantsteinene skal etterhvert byttes ut med rullestein, stigen skal få ny oppbevaringsplass og det skal med tiden legges nye stein ut der grusen/jorda ligger nå. Drømmen er å legge skifer over hele plassen, men er ikke så mye å hente i lommeboken akkurat nå ;) Blomsterbedet er nytt i år, og skal etterhvert fylles oss med mange flere stauder, har bare ikke blitt tid til det nå i år.


Et lite stilleben ved hushjørnet. Vannkannen som jeg bare MÅTTE ha, men som egentlig er litt for liten til å være praktisk. Men så er det da heller ikke derfor jeg kjøpte den, er da utseendet som teller mest, ikke sant, jenter? ;)


Vår bittelille plen som vi faktisk bare bruker kantklipper på :) Etter at disse bildene ble tatt har rabarbaraen blitt ganske stor, og ripsbusken er full av røde bær som snart må plukkes :)
Pus liker seg best under rabarbara bladene når været er på sitt beste.


Kroken ved inngangsdøren. Cafèsettet skal etterhvert males i en hvit eller støvgrønn farge :)

1 kommentar:

  1. ÅÅååå gud for en lekker utsikt!!!!!! Utrolig lekkert...♥ Så koselig du har det , og cafesettet ditt blir nok flott i hvitt :)))

    Kjekt du likte kjøkkenet mitt da ;))

    Ha en fortsatt fin kveld :)

    SvarSlett