tirsdag 20. juli 2010

En vanlig dag i ferien


Dagen i dag ble startet med en lang, varm dusj etterfulgt av en deilig frokost bestående av nystekte baguetter, og gårsdagens muffins til frokost dessert. Ja, det er lov i ferien ;)


Etterpå dro jeg og min kjære til byen en tur, hvor vi shoppet litt og koste oss på kafè. Blir ikke så mye tid til sånt til vanlig, så koselig å gjøre det når man har ferie :)


Nå sitter jeg hjemme og venter på besøk av min gode venninne, så dagen skal avsluttes med snacks og jenteprat. Vi nyyyter ferien, og gidder ikke sitte og irritere oss over det dårlige været. Det er da så mye annet man kan gjøre :)


I hagen blomstrer både rosene og liljene, og jeg måtte plukke med meg noen liljer inn og sette dem i vann. Når været ikke tillater at man beundrer dem utendørs, får de heller bli med inn. Jeg har alltid vært glad i liljer, så ble kjempeglad da jeg så at vi hadde dem i hagen :)

Til slutt et bilde av pus som ligger og biter seg selv i halen. Tror han liker at vi har ferie, så han slipper å være hjemme alene hele dagen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar