mandag 19. juli 2010

Ferie!


Jeg og min kjære har nå begynt på 2 ukers ferie, noe som skal bli utrolig deilig :)
Vi har planer om å få gjort et par småting på huset, og ellers bare slappe av. Eneste minus er at naboen også har ferie samtidig som oss. Ikke at jeg har noe imot naboen altså, men husene her ligger fryktelig tett og han jobber på huset døgnet rundt. Vi hadde gledet oss til å slappe av litt på utsiden for oss selv, uten banking, saging og snekring bare et par meter fra oss. Er noe med det å nyte stillheten, helt alene, i tosomheten... Men, men... Sånn er det å bo tett i gamle sørlandshus.
Ellers må jeg bare si at jeg ELSKER min nye mobil, er som å ha en liten PC i lomma :) Masse aplikasjoner å laste ned fra Android Marked, så nå har jeg både treningsprogrammer og masse matoppskrifter med meg til enhver tid (utrolig greit når man er på butikken og mangler idèer til middagen).
I går var vi forresten på kino og så Knight And Day med Tom Cruise og Cameron Diaz i hovedrollene. En underholdende og morsom film :)
Nå skal det gjøres litt husarbeid og spisebordet skal vokses.
Ha en fin kveld :)
Photo credit: WeHeartIt.com

1 kommentar:

  1. Hei hei!

    Så hyggelig at du skrev en hilsen når du var innom siden min :) Og godt er det å høre at det er flere som møter på noen "raringer" til tider! Så er det ikke bare i klesbutikkene de er innom i løpet av dagen :) Hehe.. Nå er det tid for sex og singelliv her i huset.
    Ønsker deg en god kveld videre!

    Hilsen fra HVERDAGSSPIREN :)

    SvarSlett