torsdag 15. juli 2010

Fra utsiden, del 2 :)






Morsomme figurer som står i blomsterbedet. Kjøpt på Plantasjen.


Fra nivået ved kjøkkenvinduet :) Hagemøblene er fra Jysk og putene er noen midlertidige jeg kjøpte på en billigbutikk for 49,- pr stk. Men ble da koselig, synes jeg :)


Fra nederste nivå, med de gamle, ikke fullt så fine møblene som er utrolig gode å sitte i.
Her sitter vi gjerne og soler oss da det er litt bris her, og ikke fullt så varmt som ved kjøkkenvinduet :)


To blomsterpotter jeg har fått av familien, og den ene stolen fra mine foreldre :)


Blomsterbedet ved nederste nivå. Nå står rosene i full blomst, og jeg er overrasket over hvor STORE de er! Kjempefine iallefall, og det har også dukket opp noen nydelige, hvite liljer. Bilde av disse kommer nok en annen dag :)

Nå er det snart leggetid for meg, må opp klokka 6 i morgen tidlig.
Sov godt, alle dere i blogglandia :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar