lørdag 31. juli 2010

Mitt nye servise :)

Her om dagen fikk jeg kjøpt meg nytt servise! Både kaffesett og middagservise i samme serie. Og billig var det også, jeg kjøpte det nemlig på Coop Obs =P


Særlig fancy eller eksklusivt er det ikke, men jeg synes det var pent og klassisk, og det er deilig å ikke måtte betale en formue for noe som ikke blir brukt så veldig ofte. Vi har nemlig andre kaffesett, men ingen like hvis det kommer flere gjester en seks stk.

Dette settet er til 12 kuverterer, er tidløst og passer til det meste. Og det kostet bare 499,- Jeg er fornøyd :)



Selvfølgelig er det ingen kaffesett som slår dette som jeg kjøpte i sommer og har skrevet innlegg om før. Det settet virkelig ELSKER jeg! Men det er bare til 6 personer, og asjettene er veldig, veldig små.


Middagserviset har jeg ikke pakket ut av esken enda, men det er i samme mønster som kaffesettet. Det inneholder 12 tallerker, 12 dessertskåler, 2 sausenebb, 2 potetskåler, 1 stort rundt fat og 2 ovale serveringsfat. Alt til kun 999,-


Nå blir det litt sofakos og TV-titting en liten stund, før huset skal få en skikkelig vask.
Ha en fin lørdagskveld :)
PS: Legg merke til hvor nysgjerrig pus er på det nederste bildet. Kan ikke skjønne hva som er så spennende med dette som matmor tar bilder av =P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar