fredag 16. juli 2010

Ny mobil!


Hjelp, hvordan skal dette gå? Fått ny mobil, og jeg synes i grunnen det er ganske kjedelig å sette seg inn i nye menyer og innstillinger. Har ikke så veldig stor interesse for fancy mobiltelefoner, men måtte kjøpe ny når min gamle telefon begynte å fuske litt. Valget falt på denne: Sony Ericsson x10 Mini Pro. Liten og lett, og jeg likte spesielt tastaturet.
Så kvelden går nok med på å endre innstillinger og prøve meg fram. Aldri hatt mobil med touch screen før, så dette blir uvant. Men litt gøy også selvfølgelig :)

1 kommentar:

  1. Du tør prøve paintball!;o) Jeg syntes det var helt forferdelig idet vi begynte, men så var det kjempemoro! Litt vondt sånn når man ble truffet, men enda bedre når man faktisk klarte å skyte gutter på 18 år! :o)

    SvarSlett