mandag 12. juli 2010

Nydelig hus til salgs :)

Dette huset er til salgs i området, og jeg hadde ikke takket nei ;)


God plass plass til fremtidige barn og dyr, og koselig strandlinje til elva :)


Mørkt interiør, slik jeg liker...


Og jeg ELSKER murstein og gammelt treverk, så dette kjøkkenet var helt fantastisk i mine øyne.



Gammel sjarm og moderne detaljer, hånd i hånd :)



Koselig sofakrok med nydelig peis.



Til og med gangen er nydelig.


Jeg hadde iallefall ville fortsette ferden inn i huset, hvis denne gangen var det første som møtte meg :)
Men så var det pengene da, hehe... Og vi trives jo godt i huset vårt, men alltid gøy å kikke litt :)

1 kommentar:

  1. Hei :))

    Ååååå gud så lekkert!!! Enig med dej sånt liker jeg oxså!!! Superlekkert med lyst og mørkt som bryter og beliggenheten så bare rådeilig ut!!!

    Ha en fin sommer :))

    Klem Hege

    SvarSlett