fredag 27. august 2010

Gulvet har kommet!! :)

I dag kom mannen hjem og sa han hadde gode nyheter: Laminatgulvet til kjellerstua lå i bagasjerommet på bilen, det hadde endelig kommet til butikken!
Undertegnede løp ut i bare pysjamasen (pga sykdom, se forrige innlegg) og hentet en pakke av gulvet, selv om mannen sa det var unødvendig fordi det ikke kom til å bli lagt i dag uansett.
Men jeg måtte jo uansett SE på det ;)


Pakken ble revet opp og et par lengder lagt ut over golvet i full fart! Jeg lover dere, å se meg i det øyeblikket må være som å se en liten unge på julaften. Skikkelig utålmodig, og med glede lysende i øynene, hehe :)

Dette var bare en liten smakebit, jeg gleder meg til gulvet er ordentlig på plass så jeg kan vise dere helheten.

Åååh, så fint det er :)

4 kommentarer:

  1. Superlekkert gulv!!! kan jeg spørre hvor du har fått fatt i det/merke?
    Skal legge nytt gulv på soverommet og dette hadde passet perfekt.
    Ha en fin helg:)

    SvarSlett
  2. Aller først, tusen takk for hyggelig kommentar hos meg! Glad for det:)
    Så til gulvet ditt: Jeg har aldri sett et så spesiellt og flott gulv. Det ser aldeles ikke ut som laminat. Dette tror jeg nok blir flott!
    Kommer til å følge med, og håper du viser bilder underveis!Lykke til:)
    Fin helg til deg, og god bedring:)))
    Klem Tove

    SvarSlett
  3. er det det gulvet fra Bauhaus...wine and grapes eller hva det heter???(Vil gjerne ha navnet hvis du har!)
    Det er bare sååå stilig - godt valg!!Nesten så jeg får lyst å legge nytt gulv:)))))
    God helg !

    SvarSlett
  4. Hei!
    Tusen takk for en kjempe hyggelig kommentar på bloggen min i går! Jeg kan tipse deg om at det i dag er kommet en rask oppfølger, hvor jeg kan meddele at DET VIRKET! Og selv ble jeg også glad i går, da jeg leste at jeg hadde fått deg til å le. Det var en fint!

    Med disse ord, vil jeg ønske deg en FANTASTISK helg! Solen skinner jo! (Om ikke hos deg og meg, så skinner den av like vel ett eller annet sted!) Hehe..

    Klem fra Therese, Hverdagsspiren

    PS. For ett NYDELIG gulv! Jeg kommer tilbake for å se fortsettelsen hos deg :D

    SvarSlett