torsdag 19. august 2010

Hus til salgs!

Dette koselige huset ble nettopp lagt ut for salg i min hjemby, og jeg falt for det allerede ved første bilde. Jeg synes nemlig det er så utrolig sjarmerende med eidendommer omringet av hvitt stakittgjerde og en port som må åpnes før man kommer inn til herligheten. (Men garasjen måtte males med en gang....)


Koselig peis og lyse farger. Jeg ville nok malt det litt lysere, sånn ca i samme farge som gardinene, men både gulvet og taket med de synlige bjelkene var utrolig fint!


Et av soverommene...




Frodig hage, akkurat passe stor.



En veranda hvor man kan nyte sommeren med et glass vin i hånda :)
Sukk, I`m in love!

2 kommentarer:

  1. Enig, huset er kjempefint! Flott hage også..
    Takk for kommentar, ønsker deg også en riktig god helg! Hyggelig om du kommer innom butikken:)

    Wenche

    SvarSlett
  2. Hei!

    Lurte på om eg kunne låne bildet av hagen din som er frodig, akkurat passe stor i ei side på hagebloggen min?

    SvarSlett