onsdag 25. august 2010

Inspirasjon til kjellerstua

Untitled

Har satt sammen en liten collage av hvordan jeg tenker kjellerstua kan bli. Vi har valgt en lys beige tapet med sølvmønster på, men et røft, mørkt laminatgulv med skrift og tall. Så utfordringen er å finne møbler og pynt som får disse forskjellige stilartene til å smelte sammen. Tror det blir kjempestilig, hvis vi bare får det til :)

Egentlig var planen å bare gå for en lys og glamorøs stil, men da jeg så gulvet var jeg fullstendig solgt, så da måtte det bare bli sånn ;)

I morgen får vi kanskje gulvet, og jeg gleeeeder meg så til det er ferdig lagt. Kanskje jeg kan begynne å handle til kjellerstua nå til lørdag? :) Tapeten ser dere forresten i dette innlegget.

Så, hva tror dere? Kan dette bli bra? :)

1 kommentar:

  1. Hei du, så lekker inspirasjon, her var det mye fint! Tapeten dere har valgt var kjempeflott også. Lykke til med videre fremdrift i kjellerstuen!
    Klem Elizabet

    SvarSlett