søndag 29. august 2010

Kveldsstemning, TV kveld, en nysgjerrig pus og stearinlys..

I går kveld var samboer på kino med venner, og jeg og pus lå i sofaen og så på TV, med tente stearinlys.



Jeg ble litt nervøs i matmorhjertet mitt da pus hoppet opp på bordet og lurte på hva i all verden dette lysende greiene var, men roet meg etterhvert. Etter å ha holdt poten over lysene et par ganger, skjønte han tydeligvis at dette ikke var noe å leke med ;)


Filmen vi så på var She`s All That som gikk på NRK. Veldig rart at det allerede er så mange år siden den kom på kino, 11 år siden! Det morsomme med så gamle filmer er at man ser skuespillere som man nå forbinder med helt andre serier. For eksempel Paul Walker fra Fast & Furious filmene, og ikke minst Anna Paquin fra True Blood ;)



Legger også med et bilde jeg tok tidligere på dagen. Rampete Rocky har fått tak i et tomt muffinspapir, og slikket i seg alle smulene han kunne finne :)
Ha en fin søndags morgen :)

2 kommentarer:

  1. Hehe, den fikk jeg lyst til å se igjen, husker den innmari godt!
    Fine lotuslys..

    Ha en fin søndag!:)

    SvarSlett
  2. Hei hei!
    Meg igjen :) For en nydelig liten pus du har! Legger meg like godt til som følger jeg, du har så mange fine innlegg ;)
    Nyt resten av kvelden! Her er det hobbyverksted i kveld :)

    Klem Therese, Hverdagsspiren

    SvarSlett