fredag 27. august 2010

Perfect Home

Viser litt stemningsbilder fra Perfect Home i dag. De har så mye fint, og stemningen i katalogen er helt herlig. Synes det passer bra nå som høsten begynner å snike seg innpå.


Det er så fint med kontraster mellom elegante, fine gjenstander og rustikke møbler.

I dag er det fjerde dagen jeg er hjemme med influensa, verker i hele kroppen, tung i hodet, slapp og trøtt. Heldigvis er formen littegranne bedre i dag, så regner med jeg er helt bra igjen til en ny uke til mandag :)


I mellomtiden slapper jeg av i pysjamasen, med dyna godt tullet rundt meg og store ullsokker på beina. Med en haug med godis foran meg, en kosete katt og en snill samboer som stakk innom for å se hvordan formen min var, synes jeg likevel ikke så synd på meg selv. Kan fint overleve en liten influensa, når man har det så godt ellers ;)


Samboer skulle se om han fikk tid til å stikke innom forretningen vi har bestilt gulvet fra også i dag. Da vi bestilte gulvet, fikk vi beskjed om at det kom om 1-2 uker, men på mandag hadde det gått 2 uker allerede, og ikke hadde vi hørt noe om at det hadde kommet. Ringte ned, og da sa de at det sannsynligvis skulle komme i går, men har fremdeles ikke hørt noe.
Så nå begynner fruen å bli utålmodig, vil jo helst ha kjellerstua i orden NÅ, hehe ;)


Ellers håper jeg dere som stikker innom bloggen min får en fin fredagskveld :)

2 kommentarer:

  1. å så flotte!!! Høsten er en deilig tid... og jeg klør etter å få satt litt høstpreg på Lille Villa'n min :)

    Tusen takk for ypperlig inspirasjon!

    SvarSlett
  2. Åh, Perfect Home har jo såååååååå mye fint! :) Jeg skal ha party her hjemme i slutten av september og jeg gleeeeeeeeder meg!

    Klem

    SvarSlett