onsdag 13. oktober 2010

Hurra for billigbutikkene! :)

Jeg blir mer og mer imponert over butikker som Sparkjøp og Nille. De har virkelig begynt å henge med på trendene, og jeg blir like overrasket hver gang jeg går inn der og ser det fine utvalget :) Er selvfølgelig ikke alt som er like vakkert, men man finner virkelig skatter innimellom :)


Melkespannet og boksen fant jeg på Sparkjøp - kun 149 pr stk. Ned i handlekurven med en eneste gang, selv om jeg egentlig ikke har plass til det enda ;) Blir glad hver gang jeg går forbi dem i gangen, der de får stå fram til jeg får ryddet en plass til dem på kjøkkenet :)
Duken, lysestakene og telysholderne kjøpte jeg på Nille.


Billig og enkelt når man trengte en rask fornyelse i gangen. Har i tillegg funnet ut at Nille er det perfekte sted å handle borddekorasjoner, silkebånd, pynteblomster osv... Stort utvalg, og billig på pris. Sånt liker vi :)


Håper dere har en fin høstdag, vi skrives :)

1 kommentar:

  1. Takk for flott kommentar inne hos meg.
    Skvatt da jeg hørte prisen!! Lite glad for at jeg ikke kastet ut ovnen...eller, for at husbonden ikke lot meg gjøre det;)
    Ha en flotters helg!
    Klem Gro-Beate

    SvarSlett