søndag 31. oktober 2010

Jeg elsker gulvet vårt!

Kom plutselig på at jeg helt har glemt å vise bilder fra hvordan det ble etter at gulvet i kjellerstua ble ferdig lagt.

Jeg elsker det, og må inn og beundre det hver gang jeg skal ned i kjelleren en tur. Vi har fått mye skryt for det også, noe som selvfølgelig også er veldig gøy. Men det viktigste er jo at vi er fornøyde selv :)


Det gjenstår litt maling av lister, og døra må det gjøres noen utbedringer med. I gangen holder vi på å legge fliser, og verktøyrommet og den gamle matboden må også få en liten makeover. Kommer til å legge ut bilder av det etterhvert.


Jeg gleder meg såååå til å innrede kjellerstua. Ser for meg en lys sofa, lysekrone og et rustikt bord. Kanskje blir det et europall bord, men det finner vi ut av etterhvert. Planen er å kjøre en blanding av røft og glamorøst, noe kanskje gulvet og tapetvalget gjenspeiler. Håper bare det blir så fint som jeg ser for meg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar