lørdag 13. november 2010

Award :)

Jeg har fått en award fra den koselige damen bak bloggen Villa Minde. Tusen, tusen takk :)
Når man mottar awarden gjør man følgende:
1. Takker den man har mottatt prisen av
2. Kopierer awarden til bloggen sin
3. Forteller om 3 ting man liker å gjøre
4. Sender prisen til 5 stk man synes fortjener den

3 ting jeg liker å gjøre:
1. Reise og oppleve nye kulturer, steder og mennesker.
2. Slappe av sammen med gode venner, familie og kjæresten min
3. Dagdrømme. Jeg bruker myyyye tid på å dagdrømme, hehe ;) Om reising, interiør og alt mulig annet :)
Jeg gir awarden videre til disse bloggene, som virkelig er verdt et besøk:
Koselig om dere tar utfordringen, men absolutt ingen tvang ;)

2 kommentarer:

  1. Hei søte deg!
    Jeg takker så mye for award, og tar så klart utfordringen som følger :) Er litt redusert i dag, men tar utfordringen i løpet av de nærmeste dager ;)

    Du har fortjent awarden du fikk! Så gratulerer med den ;)

    Klem
    Therese

    SvarSlett
  2. Heisann! Sååå kjekt! Tusen takk ;) Og gratulerer med awarden din! ;) Skal se om jeg får ordnet innlegg i morgen. Ha en super kveld videre ;) :D Klem Nina

    SvarSlett