fredag 19. november 2010

"Bortejobbing" og hundebøker


Foto: Living

I dag og i morgen er jeg i Skien for å jobbe i forbindelse med et kursprogram jeg holder på med. Første arbeidsdag er unnagjort, og for å slippe å sitte og kjede meg på hotellrommet tok jeg meg en liten shoppingtur. Nye støveletter, masse nytt undertøy og pizza på Dolly Dimples gjorde at pengene fikk bein å gå på i dag også. Men det er jo ikke noe nytt ;)
I dag har jeg og min kjære vært offisielt sammen i tre og et halvt år, så det føltes ekstra stusselig å sitte alene på Dolly, når jeg egentlig skulle vært hjemme og feiret med han. Vi er nemlig så klissete og romantisk at vi feirer halvtårsdager litt også, hehe ;)

Nå sitter jeg alene på hotellrommet. Litt kjedelig, men med TV på rommet + laptop og noen nye hundebøker skal jeg nok kunne overleve :)
Bøkene har jeg bare fått kikket littegranne i til nå, men jeg gleder meg til å sette i gang og trene litt med Tilla. Canis er jo kjent for å ha gode hundebøker, så for dere som er interessert er det disse jeg har fått i postkassen min:

Klikkertrening For Din Hund

På Talefot Med Hunden

Lek Med Meg! Aktivitetshåndbok For Hund Og Menneske

Settere, Håndbok

Brannvarslingstrening For Hunder

Ha en fin fredagskveld :)

1 kommentar:

  1. Takk for koselig kommentar:) Ja planlegginga er jo halve moroa, og den er vi godt igang med. Selv om det er litt stusselig alene på hotellrom er det jo jammen ganske luksus også. Egenpleie og alenetid, frokosten servert og sengen redd opp til man kommer tilbake:) kos deg:)

    SvarSlett