søndag 7. november 2010

Pretty close to perfect....

Denne eiendommen i Tvedestrand er pretty close to perfect i mine øyne, iallefall på utsiden.
Nydelig fasade, og god plass til barn og dyr.


Sukk, jeg er forelska. Legg merke til den sjarmerende vannpumpa.


Jeg vet allerede hvordan jeg skulle hatt det innvendig, men jeg hadde nok måtte gjort noe med alle rom for å få det i min stil. Tror likevel det hadde vært verdt alt arbeidet :)


Landlig, men likevel sentralt. Forhåpentligvis en realitet om 3- 5 år. Hehe, man kan iallefall drømme ;)

Resten av annonsen og bildene finner du her.

4 kommentarer:

  1. Åhh her var det flott :)
    ser også på nrk programmet solgt - morsomt program syntes jeg
    ønsker deg en flott uke
    hilsen fra anita s

    SvarSlett
  2. Hei! Takk for veldig koselig kommentar hos meg :) Enig i at dett er rimelig perfekt!! :D Koselig blogg :)

    SvarSlett
  3. Åååå for et fantastisk sted!! Perfekt er det riktige ordet ja ;0) Det er heldigvis lov å drømme og av og til så går noen av drømmene i oppfyllelse også... ;0) Ha en fin kveld! Klem fra meg

    SvarSlett
  4. God kveld - titter bare innom for å fortelle at jeg har en liten hilsen til deg på bloggen min ;0) Klem fra meg

    SvarSlett