søndag 28. november 2010

Rolig søndag

I dag var jeg på Plantasjen og fikk rasket med meg litt i hui og hast så vi kan få tent adventslys her i huset også. Dagene har nemlig gått så fort at har ikke rukket det de andre dagene. Det var stappfult på Plantasjen i dag, og jeg så mange menn som tålmodig fulgte etter sine hustruer på vill jakt etter julepynt, hehe ;) MIN mann var så heldig at han satt med gutta og så fotballkamp, så han slapp unna for denne gang :)

Planen var å gjøre litt mer husarbeid i dag, men nå har de søte små lagt seg på fanget mitt, og jeg har ikke hjerte til å flytte på meg. Så får sitte her og vente til de synes det er greit å flytte på seg.
Bortskjemte dyr, sier du...? Nei, ikke i det hele tatt ;)

Se så søte de er der de ligger sammen da :) Rocky plager stakkars Tilla ganske mye, men har funnet ut at noen ganger er det greit å bruke henne som pute også.
Nå skal første lys snart tennes, og så blir det nok fyr i peisen utover kvelden. Koselig :)

1 kommentar:

  1. Så kosli søndag ida!
    Hva sier du til litt julestemning til uka?
    Litt te og kjeks eller noe?

    SvarSlett