torsdag 4. november 2010

Så lenge det varte...


Det er leeeenge siden jeg plantet lyng på trappa, men jeg har ikke fått dokumentert det før i dag, treig som jeg er... Typisk å ta bilder når det ikke lenger er så pent, og velstelt, men var bare et infall jeg fikk tidligere i dag. Gresskarene fikk vi av 2 overnattingsgjester vi hadde i helgen. Koselig og uvanlig gave som gjorde seg fint på trappa :)



Det var jammen i grevens tid at jeg fikk knipset noen bilder av pynten på trappa, for kun et par timer etter at det ble gjort, så det ut som det hadde vært en tornardo der. Konklusjon: Rastløs hund + utepynt = dårlig kombinasjon.

Etter kun 10 minutter alene ute skulle jeg se hvordan hun hadde det. Hun hadde rukket mye på 10 min, kan jeg love dere ;)
Lyngen var i småbiter, jord over hele trappa, den ene frosken min hadde mistet øyet sitt etter et hardt fall i bakken, og det var et stort hull i grusen ved siden av trappa.



Jeg kan ikke klandre henne, stakkars. Hun er nemlig vant til å få lang, god tur tidlig på dagen
og masse oppmerksomhet når vi er hjemme. Hun skjønner ikke helt at matmor har omgangssyke og helst vil være litt i fred på badet med lukket dør, og at det ikke blir noen langtur før mannen i huset kommer hjem, fordi matmor ikke tør å bevege seg så langt vekk fra toalettet.
Stakkars Tilla-gull :)

1 kommentar:

  1. Hei hei :)
    Hun var virkelig inspirerende, så anbefaler absolutt å se intervjuet på søndag! Jeg tror også at deler av dokumentaren er på youtube. Så om du synes intervjuet er inspirerende, bør du søke hu opp :)
    Det er jo fort gjort å synes litt synn på seg selv når man har omgangssyken da. Og litt syns jeg man kan synes synn på seg selv også ;) Men da er det jo ekstra bra å se inspirerende historier om andre som har kommet seg gjennom værre ting ;)

    God bedring! Jeg titter snart innom igjen

    Klem Therese

    SvarSlett