tirsdag 23. november 2010

Shopping og nissedilla ;)

Jeg skjønner ikke at det går an å gå så amokk på butikkene som det jeg gjorde i dag. Jeg fikk med meg tre nisser, to lysfat, litt lys, en pute, en godiskrukke, diverse småfigurer, silkebånd, matblader osv.. Er glad jeg klarte å beherske meg littegranne da. Hadde jeg vært innom Kremmerhuset og Upstairs også, hadde det nok forsvunnet enda litt mer penger...
Men det er jo så GØY å endelig se fram til å pynte til jul i eget hus. Vi overtok jo huset i midten av desember i fjor, så til min store skuffelse ble det ikke tid til å julepynte da. Men i år blir det juletre og hele pakka ;) Har ikke interessert meg så mye for julepynting før, så har ikke så mye julepynt fra før. Prøver å unnskylde pengeforbruket mitt i dag ;)
Har blitt helt forelska i alle nissene jeg så i dag, men måtte sette ned foten etter 3 stk. Så får vi se hvor lenge jeg klarer å holde meg. Det er jo så mange søte nisser :)

Siden det meste var julepynt, får det bli liggende pent i posene sine en stund til. Selv om jeg gleder meg til å pynte, skal det ihvertfall IKKE gjøres før desember måned er her, da blir jo litt av sjarmen borte.

Det eneste som får stå fremme er denne nydelige potten med svibler som jeg kjøpte på Mester Grønn i dag. Potten kan jo brukes til annet senere :)
Det tok nøyaktig 4 minutter etter at planten var kommet i hus, før vår lille rampekatt hadde vært og hentet seg litt mose for å leke med. Så vi får jo se hvor lenge den holder seg så fin som nå. Jeg tør ikke engang å tenke på hvordan det skal gå med det stakkars juletreet når den tid kommer ;)

1 kommentar:

  1. Hei:)
    Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min! Ellers er det godt å høre om folk som dere, som tok til dere den stakkars hunden! Å avlive fordi den ikke duger til jakt er bare drøyt!! Har selv en dachs som skulle avlives som kommer fra veterinærhøyskolen, og drar i desember til USA å henter en gatehund vi fant på ferie i sommer i Karibien:) Veldig stas med dyr:)
    Ha en fortsatt fin dag!

    Stine

    SvarSlett