lørdag 6. november 2010

Sofakos :)

Da var mannen kjørt på fest, og jeg har krøpet opp i sofaen med et deilig pledd og en stor kopp kakao med krem. Ah, livet er herlig! Formen er bedre, og det føles fantastisk. Var en tur på litt shopping i dag, og det var såååå godt å få kommet seg ut av huset etter så mange dager i senga.
Jeg svimlet riktignok litt, så jeg måtte sette meg litt på en kafè, men regner med det blir bedre nå som matlysten kommer tilbake.

På bordet ligger to nyinnkjøpte interiørblad som jeg skal kose meg med før jeg må hente lillebror og kjøre ham til byen. Vi har nemlig en ordning at vi henter og kjører hverandre på fest så lenge vi har mulighet til det. Veldig grei ordning, deilig å slippe å tenke på taxikøer og betaling når man først skal på byen og kose seg.

Ha en fantastisk kveld videre, dere :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar