tirsdag 14. desember 2010

Du vet du har god fantasi....

....når du uten problemer kan se for deg denne eiendommen som ditt nye oppussingsprosjekt og drømmehjem ;)



På vei til Risør har vi mange ganger kjørt forbi denne bygningen, som de siste årene har fungert som verksted og til bilopphugging. Jeg har sagt til min kjære "Teeeenk å pusse opp og bo DER da"! Og i dag så jeg jammen i boligbilaget i avisa at bygningen skal selges. Jeg har ikke tenkt på annet i hele dag, og nå har faktisk min kjære blitt helt tent på idèen, han også :)

Et hjem med særpreg, hvor han kunne hatt verksted i kjeller hvor han kunne satt i stand gamle vedovner, og jeg kunne hatt en interiørbutikk vegg i vegg. Ja, det er lov å drømme ;)

Båtvrak og bilvrak på utsiden og 90% av gulvet innvendig er dekket av skrot og søppel. Eiendommen har takst på 1 mill, men man måtte nok regnet med noen millioner til opprydding og restaurering. Men for et hjem det kunne blitt!


Jeg slenger med litt inspirasjon for hvordan det kunne sett ut etter noen år, hehe:













Som sagt; Man har lov til å drømme ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar