onsdag 1. desember 2010

Kveldsbilder fra vår stue...

Sånn ser det ut i vår stue i kveld. Har fremdeles ikke fått ordnet noe julepynt, men håper å få tid til en liten shoppingrunde i morgen. Alt går i ett for tiden, og jeg føler jeg ikke rekker halvparten av det jeg egentlig skal få gjort engang.. I dag har jeg hatt seinvakt på jobb, og etter det fikk jeg svingt støvsugeren og vasket fort over golvene. Håper på å få tatt en skikkelig husvask i helga, men med hundekurs i morgen, jentekveld på fredag og julebord med mulig vorspiel her hos meg på lørdag, får vi se hvor langt jeg kommer... Døgnet burde virkelig hatt flere timer...

Kommer nok i mål etterhvert, men jeg vil helst være ferdig NÅ. Utålmodig sjel, hehe :)
Nå er jeg for trøtt til å gjøre mer, så får se en episode Dexter med min kjære, og så er det rett i seng. God natt :)

1 kommentar:

  1. Så kosli du har fått det nå snuppa:) kos dere på hundekurs i dag!

    SvarSlett