fredag 31. desember 2010

Om året som har gått...

2010 har for det meste vært fylt av glede, og alt i alt et godt år. I begynnelsen av året flyttet vi inn i vårt første hus. En utrolig deilig følelse :) En del oppussing har det blitt, og det blir nok enda litt mer i det kommende året.

I mai feiret vi 3 år sammen som et par, 3 fantastiske år sammen med mannen i mitt liv. Jeg gleder meg allerede til det neste :) Jeg fylte 23 år, og vår bursdagsgave til hverandre ble denne søte lille karen. Vi hadde hatt lyst på dyr lenge, og denne krabaten smeltet hjertene våre fullstendig :) Han fikk navnet Rocky, et navn han virkelig kler :)


På sommeren var samboeren min et par uker borte med jobb, så jeg benyttet tiden til å stelle litt på utsiden, lage et nytt blomsterbed og plante litt. Et par impulsive grillfester på uteplassen sammen med gode venner fikk vi også tid til :) Jeg meldte meg på et kursprogram gjennom jobb, som begynte på høsten.


I oktober flyttet Tilla hjem til oss. Vi fikk hund litt raskere enn planlagt, men vi angrer virkelig ikke i det hele tatt. Vi kunne ikke fått en bedre hund :)

Masse annet skjedde også i 2010, men dette var de største høydepunktene for oss.

Håper 2011 bringer mange gode dager til dere alle sammen :)

GODT NYTTÅR!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar