søndag 9. januar 2011

Deilig søndag :)

I dag tok vi med oss Tilla på Stølsviga, hvor hun fikk lov til å løpe fritt i snøen. Hun storkoser seg, og det er så gøy å se. Det er kjempekoselig de gangene vi begge har tid til å gå turer eller slippe henne på friområde:). I hverdagene er tiden knapp, og da blir det gjerne til at en av oss går tur mens den andre lager middag eller gjør annet husarbeid.

Rocky har faktisk vært en del ute i dag, siden gradestokken har stått på rundt 0 grader. Han er nemlig ikke så glad i kulda, og står og mjauer i vinduet i gangen etter kun et par minutter ute når været er kaldt. Er bare bra at han får ut litt energi, for han er litt av en rampegutt når han har vært inne lenge og er rastløs. Da går det som oftest ut over stakkars Tilla, som er altfor tålmodig og snill med ham. Men dagens utetur har tydeligvis tatt på, for han ligger nå og koser seg på lammeskinnet i sofaen ;)

Dagens middag ble løvstek med pommes frittes og bernaisesaus. Ikke akkurat så sunt, men veldig, veldig godt :) Nå er alle stearinlys tent, og resten av kvelden skal nytes med god musikk og de siste interiørbladene. Me like :)

4 kommentarer:

  1. Skjønne Rocky, sånn pleier Noahpusen min å ligge også.

    Ha ein fin kveld, Klem fra Mira.

    SvarSlett
  2. Så koslig søndag Ida!
    Dere har vært så flinke med Tilla!

    SvarSlett
  3. Hei, og godt nytt år :)

    Må si jeg syns du er minst like flink som meg. For å ikke spise godis eller drikke brus når noen ved siden av gjør det, det er styrke det! Ikke la deg overvinne av sukkeret ;)

    Og jeg er helt enig med å ta ting litt og litt er lurt! Men skal jammen si at det føles bra når uka er over og man vet man har trent 6 av 7 dager.. Så i dag har jeg tatt en liten skål med potetgull.. Og i går var det vafler og brus, så jeg er ikke blitt en freak altså! Det skal sies :) Hehe..

    Jeg skal prøve å blogge litt mer om hvordan det går med treningen fremover, så bare å titte innom for mer inspirasjon ;) Bildet var ikke dumt det! Hehe.... Ja takk til at vi begge får slike kropper :)

    Og for noen nydelige puse-bilder du hadde der! Får meg til å få lyst på katt igjen. Bare kjedelig borettslaget mitt er så vriene på det området..

    Ha en super uke!
    Klem

    SvarSlett
  4. Heisan du. Så koselige bilder av pusikatta di. Hørtes deilig ut med løvstek.
    Kos deg.
    :) Susanne

    SvarSlett