fredag 21. januar 2011

Eva Longoria

Eva Longoria er en kvinne med stil, hun ser alltid fantastisk ut. Men jeg regner med hun har penger nok til å betale folk til å hjelpe seg med alt ;)

Jeg falt for den nye bildeserien av henne, av fotografen Emily Shur.
Enkle, klassiske og glamorøse bilder uten for mye dill-dall. Litt pin up-style :)

Her i huset blir det en rolig fredagskveld siden vi skal i en bursdagsfest i morgen. Får spare litt energi til da :) Tror jeg holder meg under pleddet en stund til, mens jeg venter på vaskelysten. Får håpe den dukker opp etterhvert, hehe ;)


Håper dere har en fin kveld, og GOD HELG! :)

1 kommentar:

  1. Sånn skulle man sett ut ja - he he ;0) Tror nok du har rett i at det krever en TYKK lommebok... Håper dere får en fantastisk bursdagsfest i kveld - grattis til den som har dag!! Klem fra meg

    SvarSlett