lørdag 15. januar 2011

Hus og plantegninger

Jeg har alltid vært mer begeistret av tanken på å bo i et gammel hus med sjel, enn å bygge nytt. Men etterhvert har jeg sett flere og flere fordeler med å bygge hus, og da jeg fikk se tegninger av huset Holmgaard fra BoligPartner ble jeg faktisk litt forelsket. Elegant og herskapelig og med en spennende planløsning.

Vi har ingen umiddelbare planer om husbygging altså, og dette huset hadde nok uansett vært i litt for høy prisklasse for oss. Men det var absolutt verdt å dele bilder av :)


"En represenasjonsbolig for deg som vil ta imot venner og gjester i fasjonable omgivelser. Når du kommer inn hoveddøren møter du en hall med 5 meter takhøyde og to trapper som fører opp til galleriet. Huset har 3 bad, 5 soverom, stor stue og kjøkken, spisestue, walk-in closet og mye mer"


Disse bildene er fra et allerede eksisterende Holmgaard hus. God plass og en følelse av luksus og kvalitet.


For flere bilder, info og plantegninger med mål, sjekk ut BoligPartner sin hjemmeside.

Nå holder min kjære på å lage deilig kyllingsalat med pesto til oss. Mmmmm :)

1 kommentar:

  1. Dette var fine bilder, og god grunn til å drømme seg bort litt :) Bildene var litt for klassiske etter min smak, men selve plantegningen var jo helt super! Kunne like godt funket med en klassisk stil, som en hvilken som helst annen stil tror jeg..
    Takk for inspirasjonen! Og god helg til deg og dine :)

    Klem Hverdagsspiren

    SvarSlett