søndag 2. januar 2011

Jakten på en lysekrone.

Ja, tenk nå kommer det lysekrone her i vårt lille hus. Har alltid syntes det har vært fint, men det har ikke passet inn i den røffe stilen vi har hatt. Men plutselig har det dukket opp litt mere elegante og blanke ting, så nå passer det jo likevel! Denne lysekronen fra Bohus var kjempefin, men den er nok litt for stor og massiv for en stue i et lite sørlanshus.



Denne fra Skeidar er jo også helt nydelig, og jeg hadde nesten bestemt meg for at denne måtte det bli...


Men nå har jeg ombestemt meg igjen, hehe. For denne fra Lisbeth Dahl er jo helt nydelig, selv om dette bildet var veldig dårlig og ikke viser de fine detaljene godt nok. Søk på Lisbeth Dahl lysekrone på google, så finnes det mange fine bilder av den med lys i ;) Ville ikke stjele bilder fra blogger og poste her, så da ble det dette dårlige. Er 98 % sikker på at valget havner på denne, da den er den mest klassiske av dem og den jeg tror passer best med det meste, siden den er hvit og ikke i krom. Tror likevel jeg skal ta en liten titt på Skeidar før jeg bestiller den.

Gleder meg! Så må vi bare finne et vitrineskap :)

1 kommentar:

  1. Godt valg! Jeg har Lisbeth Dahl-kronen og er strålende fornøyd:D
    Lykke til med valget og kjøpet:)
    Klem, Marte

    SvarSlett