torsdag 13. januar 2011

Jentefilm :)



Min kjære skal denne måneden ut og reise, så jeg blir hjemme alene og må underholde meg selv på kveldene. Da er det greit å for eksempel ha noen filmer i bakhånd, og gjerne typiske jentefilmer som ikke han har interesse av å se uansett.
Jeg tror nok denne havner på lista over filmer som kommer til å bli sett, jeg gleder meg faktisk litt allerede :)
Christina Aguilera har en helt utrolig stemme, jeg blir like imponert hver gang! Sjekk ut soundtracket på Spotify, jeg har en følelse av at disse sangene kommer til å høres over hele huset neste gang jeg skal stelle meg til fest (og gjerne jentefest)
Sanger man får skikkelig godfølelse av :)

2 kommentarer:

  1. Takk for det! Lykke til videre med bloggen og huset:)
    Klem Wenche

    SvarSlett
  2. Da vet vi hva vi skal høre på når jeg kommer før festen:)
    Ha en flott helg snuppa!

    SvarSlett