tirsdag 11. januar 2011

Kjoledilla :)

Jeg har lyst på nye klær, og trenger det faktisk også. Det jeg IKKE trenger er kjoler, for det er bare å innse det... Hvor mye blir de egentlig brukt?


Likevel er det kjoler det er mest gøy å se på, og på nelly.com finner jeg nesten alltid noe fint.



Alle disse kjolene falt i smak, og du skal ikke se bortifra at et par av disse dumper ned i postkassen min etterhvert. Man skal da gjøre stas på seg selv, sånn innimellom...? ;)



Alle bilder er lånt fra Nelly.

1 kommentar:

  1. Oi oi oi.... Man kan da aldri få nok kjoler! ;) Nå er det så mange go-biter som frister i disse nettbutikkene om dagen, så det er like greit at lommeboka mi inneholder 100kr, og da er bankkortet innregnet i de 100...
    Keep me updated på kjolevalget da! Vis oss om det blir en ;)

    Du vet jo shoppoholikeren i meg likte dette innlegget :D

    SvarSlett